152

Idag har jag varit hos Bm och vägt mig, tagit blodprov, kissprov, blodgruppering, matt sf-mått och lyssnat på lillfisens hjärthjud. Det kan ha varit det bästa jag gjort på länge. Underbar att höra hjärtat klappa och slå som aldrig förr!

Viktuppgång sedan start till v25: 4 kilo
Sf-mått: 23
Blodvärde 110/60
Hjärtljud: 152 i genomsnitt.

Jag har även bestämt mig för att bege mig till sthlm, min familj och mina vänner i morgon och stanna där några dagar. Inte lika roligt att åka hemifrån men man får se det posetivt istället, det blir dessto roligare att komma hem till min kärlek!

Jag håller även på att kolla upp lite möjligheter att göra ett 3D/4D ultraljud när jag ändå är där uppe på besök..
Mer om det lite senare ;)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Mm.. bältet fungerar bra och ta bort den mesta smärtan men absolut inte allt.

Just nu har jag bara flytten i huvudet så tänker mest på den men efter nästa vecka så ska jag vekligen njuta...

Hur är de med dej?

Puss

2011-01-25 @ 10:59:07
URL: http://misssoofiie.blogg.se/
Postat av: Jennie ♥

har du sett mitt meddelande på facebook?

2011-01-26 @ 12:43:22
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hej hur är läger?

jag tänkte bara höra var ni köpte er barnvagn?

Har börjat kolla lite smått, men finns ju en hel uppsjö av barnvagnar:P

2011-01-31 @ 13:27:40
URL: http://misssoofiie.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Kommer tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0