Spänning

Alldelses nyss så fick jag veta att min vän Essy har blivit inkörd till förlossningen i natt kl.2, då va hon öppen 3 cm och hade 2 min mellan värkarna. Fast vad jag förstod det så hade hon inte öppnat sig mer ännu heller, men jag sitter med spänning och väntar på att få mer information =)
Det är så kul för hela dagen igår spenderade jag hemma hos Essy och vi gick ner på stan en sväng, handlade och tixade och trixade och då hade hon inga som helst känningar på en förlossning! Åh jag är så nervös och förväntandfull. Nu håller vi alla tummarna för att allt ska gå bra !

Jag och magen ligger fortfarande kvar i sängen och ska alldeles strax kliva upp, känns så skönt att fått sova hela nätterna nu igen, innan vaknade jag varje natt runt kl 01.30 och behövde kissa, men nu har äntligen vårat lilla hjärta förstott att mamma måste få sova, speciellt nu när hon äntligen blivit fri från sin hemska hosta =)


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Kommer tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0