vad har man annars vänner för?

Som jag skrev innan så är min kompis Essy inne på förlossning, och senast igår så hade hon sånna bekymmer om att hon inte hunnit köpa ett skötbord. Så jag ringde faktiskt på ett skötbord från blocket och tjejen som sålde det sa att det var i fint skick så nu ska jag snart åka iväg och köpa det till henne och lämna det i hennes lägenhet så hon blir glatt överraskad när hon kommer hem , men innan dess så ska jag plocka upp Zindie och hennes lilla prins Emanuel så dom får följa med!

Det som glädjer mig mest är det är exakt ett sånt skötbord som hon vill ha =)


Kommentarer
Postat av: Annica

snäll vän hon har. ;)

2011-01-11 @ 14:47:14
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Nee jag vet, tro oxå att de bara e en.

De är bara alla andra som tror att de kan vara mer än en .

:)<3

2011-01-12 @ 10:58:58
URL: http://misssoofiie.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Kommer tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0