Onsdag

Ordenation från läkaren på förlossningen är att ta den lugnt, men det är otroligt svårt när det kliar i fingrarna och jag bara vill ändra om lite hemma, så jobbigt kan den det väl inte vara tänkte jag? Men satan va trött jag är nu!! Puh!

Jag har verkligen storstädat i vart ända rum, dammat, torkat, dammsugit och moppat. Och som grädde på moset så ville jag möblera om lite i vardagsrummet..  Jag blev nöjd! Undra om det här med abstinensen på att möblera om, byta sängkläder var och varannan dag, ändra färger och byta plats på saker och ting har med att "den blivande mamman boar" ? ;) Nu får bebisen komma så jag lugnar ner mig! 

Nu väntar jag bara på att min fina ska komma hem från jobbet så vi kan laga mat.. börjar verkligen kurra ordentligt i magen snart!! ;)

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Kommer tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0