Nackkrage

I lördags var ju jag och Eva, min underbara svärmor, på Ullared. Därifrån fick jag med mig massa presenter till våran snart 1 åring(!) men även lite saker som hon fick redan nu, bland annat en nackkrage! Den va över förväntan!
När vi är ute och åker så somnar Agnes 8 gånger av 10 och då blir det lätt att hennes nacke hänger! Det va en helt annan sak när vi hade babyskyddet men nu när hon är så pass stor och sitter i den lite "större" bilbarnstolen så vill huvudet gärna hänga lite när hon sover och det ser så obekvämt ut! Jag vet ju själv vilken nackspärr man kan få om man somnar med hängande huvud!
Nackkragen va verkligen perfekt! Sitter jätte bra och hon gillade den verkligen! Ända nackdelen som jag kan komma på nu är att den blir lite barm nu när det börjar bli lite varmt ute, så hon va riktigt svettig i håret och nacken men det kan det lätt vara värt när hon sitter betydligt bättre med nacken när hon somnat! :-)

Tänkte jag absolut skulle tipsa om det!


Kommentarer
Postat av: ROXANNA - Kamp efter Cancern

hej tack för omtanken fina du, mår väldigt dåligt just nu om jag ska vara 100% ärlig :/ men med tiden kommer jag på benen igen

kramar

2012-05-13 @ 18:37:42
URL: http://roxxanna.se

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Kommer tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0