Tillbaka blick

I fredags var det ett besök hos barnmorskan igen,  Tobias tog ledigt från jobbet så han kunde följa med, men innan vi var hos barnmorskan så va vi hos frissan med honom, VÄLBEHÖVLIGT vill jag lova! Hos barnmorskan sen såg och lät allt jätte bra. Har vuxit 3 cm meter till i sf-måttet så växer jag ännu mer i magen så blir det ett rutinulraljud till :) Det skulle va mysigt!

sf-måttet: 36 cm
hjärtljud: 138 Slag/min

Vi tog inget hb och hon tyckte inte att jag behövde väga mig heller eftersm jag legat still på samma vikt i 4 veckor innan och att jag dessutom bara har ökat 8 kilo sen start så det behövdes inte :) Därimot så va det ett himla tjat om att jag prångt skulle packa BBväskan så den va klar och bära ut bilbarnstolen i bilen så allt var klart! haha så det är bara lyda orderna  ;)

Efter bm besöket tog vi en mysig fika på kontan och bara njöt av dagen, trotts att det regnade så va den perfekt. Väl hemma igen på eftermiddagen så blev det lite biltvätt och annat pyssel!

Lördagen bestog av lite pyssel hemma under dagen, bland annat putsa alla rutor och storstäda hemma med allt va det innebär! Kvällen slutade toppen mysigt hemma hos Therese och David på en god middag med trevligt sällskap!

På söndagen fortsatte pysslet hemma, och det slutade med att vi grävde upp alla gamla blommor i rabatterna och allt ogräs med det och fyllde på med ny och fräsch jord, så nästa helg ska vi åka och köpa nya blommor och plantera om! riktigt kul faktiskt :)
På kvällen sen kom Linn och Jocke och hälsade på, mycket trevligt :)


Kommentarer
Postat av: alfamamma

Just det. BB-väska kanske man skulle packa...

2011-04-15 @ 19:49:03
URL: http://alfamamma.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Kommer tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0