Ny dag , nya tag!!..

När jag vaknade upp idag kände jag bara vilken otroligt fin och underbar dag det va!
Idag åker vi nämligen upp till min hemstad och till min familj i stockholm. Som jag längtat!! Där uppe blir vi dock inte längre än till söndag men bättre än ingenting säger jag bara! =)

Innan vi kommer iväg så är det alltid mycket att göra, nu ska jag snart åka iväg med bilen till Verkstaden och felsöka den och kolla om det är glapp i en givare eller va felet nu kan vara. J**la bil! sen ska det packas och städas och fixa så allt e på topp när vi åker här ifrån, för det är det så mycket roligare att komma hem! :)

                                     Här kommer lilla bilen igen som har börja krångla nu!




Kommentarer
Postat av: Cherie Mårtensson - I väntan på liten

Hoppas du får en trevlig helg :) Alltid skönt att komma hem till familjen en runda :)

2011-03-24 @ 08:36:43
URL: http://cheriemartensson.webblogg.se/gravid
Postat av: Cherie Mårtensson - I väntan på liten

Svar: Jadå den har varit bra :) Vi åker iväg och ska bo på hotell imorgon tills lördag för att fira 6 månader tillsammans :) Och sen kommer här nog lite kompisar på lördag och spelar spel och så :)

2011-03-24 @ 12:26:54
URL: http://cheriemartensson.webblogg.se/gravid
Postat av: Sanna - Mamma till Isabella!

Sv: Tack för tipset, men vi använder redan det tvättmedlet och sköljmedlet. :) På Bvc tyckte dom inte att det såg ut som värmeutslag heller, så det har väl något med mina hormoner att göra som passerar till henne via mjölken. Men det har blivit mycket bättre redan under dagen tack vare kortisonsalvan, så vi får se ifall det försvinner helt eller inte. :)



Åh, inte långt kvar för dig nu. Hur känns det? :) Kram!

2011-03-24 @ 16:31:23
URL: http://saaanna.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Kommer tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0