25 februari

God morgon! Nu ska jag försöka få in mig lite frukost och sen ska jag bege mig mot ronneby och Emma för lite magmys! hon är också höggravid och vi ska ha med några veckors mellanrum. Ikväll sen har jag inte en aning om hur den kommer bli, Tobias jobbar hela dagen och är väl inte hemma förens sent ikväll och då är han trött som vanligt.. ;) Så vi får väl se va det blir av den här fredagskvällen!

Natten har varit otroligt orolig, vet inte vad det beror på men jag har haft ont och varit uppe ch kissat 10 ggr säkert. Fy, så idag känner jag mig mer eller mindre som ett vandrande kolli!

Nej nu ska jag fixa det sista hemma innan jag kör iväg! Vad ska ni göra idag/ikväll?


Kommentarer
Postat av: Cherie Mårtensson - I väntan på liten

Svar: Det blir nog lätt så att man själv inte ser det så mycket som omgivningen gör :)



Min vikt och även magen står nog stilla nu som tur är ;) Det kan den göra ett tag tycker jag då jag gått upp 7 kg pga mina cravings ;)

2011-02-25 @ 11:14:35
URL: http://cheriemartensson.webblogg.se/gravid
Postat av: Cherie Mårtensson - I väntan på liten

Svar: Ja en del cravings har jag haft, dock verkar de avta lite nu :) Givet vis är jag sugen på saker men jag kan kontrolera det numera ;)



Tack, ja hon är superduktig :)

2011-02-28 @ 06:46:45
URL: http://cheriemartensson.webblogg.se/gravid

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Kommer tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0