87 dagar / snart 11 veckor

Guuuuuud, satt nyss och kollade igenom utseendet på bloggen, fastnade då på den lilla rutan där man ser hur långt gången jag är. Helt galet, bara 11 veckor kvar snart, alltså exakt 87 dagar till BF. Helt galet! Jag längtar!

Idag har jag varit i Ronneby, hemma hos min vän Essy och hennes lilla Nora som är 6 veckor gammal. Dit kom även Linn och senare även Zindie med hennes son Emanuel som är snart 6 månader, tänk va tiden går fort. Känns som igår vi satt alla 3 (Jag, Zindie och Essy) och drömde om att hålla våra bebisar i famnen, och nu är det verklighet för dom, och för mig också snart! Linn däremot tycker dom är helt okej om hon är på mer än 1 meter ifrån bebisarna. Heheh alltså ingen barnfantast. Dom är söta tycker hon, men det är inget för henne ;) Söööta Linn! <3

Även ikväll jobbar Tobias kväll så jag får sitta hemma och mysa helt ensam. Usch jag tycker inte om att vara ensam, det är faktiskt nått av det värsta jag vet! Är både mörkrädd och otorligt lätt skrämd, så med andra ord är jag en riktig fegis, och det passar inte så bra när vi nu bor på landet ;) bara att bita ihop och se tuff ut! =D

Nej nu ska jag äta lite middag, är så otroligt hungrig och med hungern kommer tröttheten.. inte bra om jag somnar för då kan jag inte sova inatt. Jag fungerar precis som ett litet barn! :)


Kommentarer
Postat av: Cherie Mårtensson - I väntan på liten

Svar: Det gick bra med lägenheten, jag är totalt kär ;) Visst det behöver målas om lite men annars var allt väldigt fint, den var stor och luftig samt låg på 1 våningen vilket är bra med tanke på att jag har en hund också som ska ut ett par gånger om dagen :) Nu ska vi bara se vad pojkvännen tycker. Det är han som ska köpa den då jag bara studerar så det slutgiltiga beslutet är ändå hans :) Kram

2011-02-18 @ 09:56:15
URL: http://cheriemartensson.webblogg.se/gravid
Postat av: Cherie Mårtensson - I väntan på liten

Svar: Det är en bostadsrätt, nej vi är bosatta i Ängelholm i skåne :) Det är en trea på 73 kvm, och det verkar som han ska lägga ett bud på måndag :) Kram

2011-02-19 @ 17:36:54
URL: http://cheriemartensson.webblogg.se/gravid

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Kommer tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0