Jag älskar dagarna du är med mig

Idag har det varit en riktigt mysig dag som har gått i raket fart. Älsklingen va ledig från jobbet idag men hade ände fullt upp som vanligt ;)
Vi började med att gå upp kl 6 !! det är inte mycket egentligen men när du ska upp och göra dig i ordning vid 6 och bara har sovit 5 timmar + att du är höggravid så är det inte lika kul.. fy säger jag bara. Sen gjorde vi några ärenden runt halv 8 och sen in till bokföringsfirman. Där väntade jag i bilen i hopp om att det skulle gå fort, men icke! Där satt jag i godan ro i 1 timme och frös! Fy bubblan! Sen förstatte trippen till växjö för hundra olika ärenden till och lämnade in ena firmabilen för att få en låne bil, took söt bil! =)
När vi kom hem sen så gick vi och powernapade i 1 timme och bara låg och höll om varandra, jag och min fina!
Vi gjorde inget speciellt idag som var menat för oss två, förutom att vi hann med en fika och sen ett snabbstop vid donken på väg hem, det blev driven så jag fick mata honom samtidigt som vi körde hem, men bara känslan av att spendera en hel dag i bilen med honom, massa tid att prata och bara snegla lite på min fina pojkvän/sambo när han kör och har solen som glittrar i hans ögon! Det är så mycket kärlek och jag skulle inte byta bort dagar som dessa även om jag kunde ! Jag älskar honom så högt att mounteverest är lågt! <3

Nu ikväll ska vi bara ta den lugnt, laga färsk pasta med pesto och rökta räkor! Så otroligt gott, till det blir det lite färskt majsbröd. Efter det ska vi inte göra någonting! Känns så himla skönt, bara mysa ner oss i soffan och bara pussas och kramas!

I love days like this!



Min älskade "byggare" sommaren 2009


Kommentarer
Postat av: Sandra - Ung & Gravid - v 36

Sv: Hej:) Tack:) Det är väldigt spännt nu när tiden börjar närma sig. Vissa dagar vill man bara åka till bb och föda på en gång, men vissa tänker man, gu kommer jag klara detta och är super nervös. Men längtan är där hela tiden, och vi går i stort sett hela dagarna och bara väntar och väntar på att värkarna ska börja på riktigt. För just nu får jag med "mensvärk" eller hur man nu ska beskriva det. Men ett tecken på att det närmar sig, och han faktiskt kommer ut nån gång, och inte stannar där inne för evigt:P



Vecka 29, då är du ändå en bit på vägen:) Inte långt kvar:) Jag tyckte tiden gick ganska snabbt fram till vecka 30, men efter det, usch, bara långsammare och långsammare:P Lycka till med allt:) Kram

2011-02-18 @ 18:45:09
URL: http://saandralovekeviin.blogg.se/
Postat av: Beatrice, mamma till skrutten Robin

I början kunde jag äta hur mycket korv med bröd som helst, men mot slutet var det mer fruktsallad jag var sugen på :)

2011-02-19 @ 09:05:52
URL: http://beabofink.blogg.se/
Postat av: Sanna - Gravid i v.39

Sv: Åh, tack! :) Men du, jag ska säga dig en sak.. dom tio sista veckorna har gått så galet fort så det inte är klokt. Helt plötsligt så kommer du också vara i denna vecka och du kommer undra hur fasiken det gick till haha! Iallafall jag har känt så. ;)



Kram!

2011-02-19 @ 09:49:55
URL: http://saaanna.blogg.se/
Postat av: Angelica - Gravid v38

Svar: Hihi tyvärr har jag inte sluppit undan bristningarna. Jag har fått några nu i slutet ;) Men de är inte alls så stora ännu :)

2011-02-19 @ 15:21:27
URL: http://mariaangelicasofia.wordpress.com
Postat av: britta bloggar

Vad mysigt det låter!

2011-02-20 @ 19:13:38
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Postat av: Jennie ♥

sv: jaa, visst är de fint :D kunde ju ock inte ha de ritigt i vardagsrummet. eftersom att de är svart fondvägg där. kan ju se konstigt ut...



allt är fint här :) kan du inte visa ert hus? kraam

2011-02-21 @ 13:21:36
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Kommer tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0