Fredag

Äntligen fredag, som jag har längtat, som vanligt vill säga. Helt klart bästa dagen på hela vecka och det tror jag många med mig också tycker. Äntligen är det helg och man kan ha sovmorgon med hela familjen, jag, tobias, bebismagen och givetvis gucci! =) och sen bara spendera tid och kärlek på varandra och njuta av att vara. Jag låter som en riktgit liten mysfarmor.

Idag ska jag in till växjö och träffa min gamla skolkompis, och även rumskompis nästan, ska bli så mysigt. Det blir lite sushi-mys hemma hos henne. Det ska verkligen bli sååå kul! Saknar denna donnan !

Lägger upp en bild från igår och nu när jag fortfarande är i v24 eftersom jag varit lite seg med det.. För på söndag e jag trotts allt redan i v25.




Denna bilden längst ner är på mig (i svart) och Emma(i randigt) v24 VS v29 =)


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Kommer tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0