BVC

Idag vart det en tidig morgon för mig. Gick upp med min sambo och åt frukost och matade lillsnoffsan, sen la jag henne igen och hon somnade som en stock men jag stannade uppe. Faktiskt ganska skönt att gå upp före Smulan så man hinner få vakna ordentligt och ha lite egen tid innan hon vaknar! :)

Vid 10.30 så va det bvc besök.
Damen väger nu, 7 veckor gammal 4670 g och är 57.5 cm lång. Mammas lilla plutt!
Sprang även in till min barnmorska som jag hade under graviditeten och visade upp henne och bokade en tid för efter kontroll... lite sent kanske? Ja, jag vet.. men jag sover ju när dom har telefontid så jag fick helt enkelt knata in istället!! ;)

Ikväll kommer mina svärföräldrar på middag men nån sen kväll blir det inte då ja ska upp 02.30 och jobba! :)


Kommentarer
Postat av: Sofie -Mamma till Casper

Att de kan skilja så mycket

Casper är två veckor imorgon o väger 5070gram o är 58,5cm lång

2011-07-16 @ 19:01:05
URL: http://misssoofiie.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Kommer tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0