Jobb.

Hej och hå här har det jobbats inatt! Började idag på tidningsbärarna och åkte med en ur gullig kvinna som ska lära upp mig. Men GISSES! Hur ska jag kunna memorera hela vägen, vart alla brevlådor ligger och vart jag ska vända på alla miljoner grusvägar!! ;) Hahahah... Galet!

Väl hemma igen vid 6 i morse så höll Tobias på att mata smulisen så jag fixade frulle sen skulle vi sova och Tobias åka vidare till sitt jobb. Sova? haha! Nej du mamma! Jag vill mysa tyckte smulan så där låg vi och gullade tills jag somnade ifrån henne! ;D Sen vaknade vi igen vid 10 för då va det mat dax tyckte hon, dock inte jag (ögonen i kors) så jag la henne vid tutten och somnade om! Men nu är vi uppe iaf och nu är det jag som e vrål hungrig :)

Innan jag går igen så vill jag bara slänga in ett STORT tack till Jennie som har gjort om designen i min blogg igen! Helt otroligt duktg är hon! Stort tack tll henne! Vill ni komma i kontakt med henne så finns det en länk till henne längst ner på högersida i bloggen :)



Åh, va jag älskar dig Smulis!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Kommer tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0