Jag kommer knappt upp!!..

Jag kommer knappt upp ur sängen! Fy säger jag, har ett sånt tryck neråt och jag svettas som en gris!
Igår var jag hos Barnmorskan. Allt såg jätte bra ut och magen hade växt 3 cm men jag hade inte ökat ett kilo vilket jag är glad för :) Bebisen har ju varit fixerad sen v 27 men fortfarande ruckbar. Nu är den helt fixerat och har sjunkigt ännu längre ner och nu va det viktigt att jag lyssnar på kroppen och stannar upp om jag får ont. Nästa tid jag har jag om två veckor men vi fick redan vårat parkeringstillstång till förlossningen för hon vågade inte lova att den höll sig inne tills dess.. Så nu får jag verkligen ta det lungt. Vi vill ju gärna att bebisen stannar 3 veckor till. Sen är det helt fritt fram!

Sf-mått : 33 cm
Hjärtljud: 152 slag/minuten
Bra HB värde
Blodtrycket: 110/70

Riktigt gnäll inlägg
men det är inte kul när det ska trassla såhär!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Kommer tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0