vart är värkarna?

Igår hos barnmorskan Eva så togs dom vanliga proverna, blodprov, urinprov och blodtryck!
Och givietvis så hade jag 2+ i äggvita igen och 130/90 i blodtryck och den ett lågt hb värde. Sen hade jag ökat 2 kilo i vätska på en vecka!

Så vi blev inskickade till förlossningen ytterligare en gång och där gjordes lite prover, ctg kurva m.m.
Det sattes även akupunktur på mig för att stimulera förlossningen men det gjorde bara ont tycker jag!
Allt såg bra ut på proverna sen och barnmorksan gjorde en hinnsvepning och kände om det hade hänt nått där nere.. och det hade det :) Nu är livmodertappen helt utplånad och jag va öppen ca 4 cm.. så nu är det bara värkarna vi väntar på?! Vart e dom??

Evig väntan på ett par värkar? Hallå?!


Kommentarer
Postat av: mormor

det kommer va fint du hade möblerat jättemysigt längta att få komma kram

2011-05-25 @ 08:49:24
Postat av: Isabelle

Vilken fin blogg du har!:)



Var med och tävla om en stickad orm hos mig!

Kramar Isabelle

2011-06-06 @ 15:57:20
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Kommer tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0