K Ä R

Är det fler än jag som nästan blir mer kär i sin älskade när det är så otroligt fint väder? Det är nästan som att man är lyckligare och lugnare i själen då! Jag har haft en period nu när det vart kallt och ruggigt ute som jag inte alls mått så bra. Jag är väldigt påverkbar av omgivningen när det gäller mitt mående men nu såfort solen och värmen stormade in så är det precis som att allt släpper! Som om en stor sten ramlar av från mina axlar och att jag plötsligt kan springa framåt istället! Visst e det konstigt!

Idag är det ytterligare en underbar dag som håller på att vakna till liv utanför fönsterna, och vi ska få besök av min fina vän Josefina och hennes dotter som också heter Agnes! ;)

Dags att kliva upp och piggna till!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Kommer tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0